Travel

Passo del Tonale: Day 1

Hello guys, I write to you directly from the Tonale Pass, a beautiful place situated in the Alps on the border between Lombardy and Trentino Alto Adige. I left yesterday morning at 05:30 with Kikko. You can see my face at the airport … I slept standing up! Once taken off, the plane arrived in Turin on time. We took a taxi and reached our friends in the center, then we went together in minibus! The trip was long enough, but I’ve seen beautiful landscapes! We arrived at the hotel around 18:00. I couldn’t wait to rest. Arrived in the room I jumped on the bed … what a treat! 🙂 In the evening we had dinner at the hotel, we talked a bit and then … I fell asleep!

Ciao ragazzi, vi scrivo direttamente dal Passo del Tonale, un posto stupendo situato tra le Alpi, al confine tra Lombardia e Trentino Alto Adige. Sono partita ieri mattina alle 05:30 con Kikko, non vi dico che sonno! Potete vedere la mia faccia in aeroporto… dormivo in piedi! Una volta decollati, l’aereo è arrivato a Torino in perfetto orario. Abbiamo preso un taxi e raggiunto i nostri amici in centro, dopodichè siamo partiti tutti insieme in pulmino! Il viaggio è stato abbastanza lungo, ma ho visto paesaggi bellissimi! Siamo arrivati in hotel verso le 18:00. Non vedevo l’ora di riposarmi. Arrivata in camera mi sono fiondata sul letto… che meraviglia! 🙂 Di sera abbiamo cenato il hotel, fatto due chiacchiere e poi… sono crollata!

I’m wearing Da-Me hat, Parrot coat, Extra Me sweaters, H&M pants, Gucci belt, No Brand shoes.